Echte mannen dragen oranje - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Echte mannen dragen oranje - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Echte mannen dragen oranje

Door: Han

12 Juni 2014 | Nederland, Heerlen

Deze tekst gelezen op de spelersbus van het Nederlandse Elftal. Had het natuurlijk nooit zelf kunnen verzinnen....
Wel leuk om al die verslagen te volgen op televisie, wordt natuurlijk van alles bijgehaald om nieuws te "verzinnen", maar wel grappig op weg naar de eerste wedstrijd vanavond en natuurlijk nog meer op weg naar de eerste wedstrijd van onze boys.
Ben benieuwd wie er morgen verkleed komt naar het werk, ik in ieder geval wel. De eerste kleuren zijn al zichtbaar op de werkplek. We hebben een collega op het werk die in Duitsland woont en, om ons te stangen, een duitse vlag en linten op zijn bureau heeft. Vandaag dacht is stiekem de oranje slingers op zijn computer en stoel te draperen, bleek hij niet op zijn eigen plek te zitten maar een paar plaatsen verderop, had hij precies gezien wat er gebeurde... Maakt niets uit, is wel leuk elkaar een beetje op de kast proberen te krijgen. Voorlopig ben ik volgende moed en hou me ook voor dat er een verlies tegen Spanje tot de mogelijkheden behoort en er dan nog niets aan de hand hoeft te zijn. Ik ga voor een gelijkspel. We gaan het zien...