27.000 km - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu 27.000 km - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

27.000 km

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

10 Juni 2014 | Nederland, Heerlen

Wanneer je het Nederlandse elftal wil volgen van de eerste wedstrijd tot en met de finale betekent dit dat je een afstand zult moeten afleggen van 27.000 kilometer. Zover liggen de speelsteden uit elkaar. Wel lijkt me dat hier de afstand Nederland - Brazilie vice versa meegerekend zal zijn. Maar blijven toch behoorlijke afstanden die je moet afleggen tussen de wedstrijden door. Voor de eerste 4 wedstrijden zijn er steeds 5 dagen voordat de volgende wedstrijd wordt gespeeld. Op 3 - 18 - 23 en 28 juni zijn de eerste wedstrijden gepland. Ik ga er dan voor het gemak van uit dat Nederland 2e wordt in de poule. Dan is de volgende wedstrijd mogelijk tegen Brazilie in Belo Horizonte. Daar ben ik in ieder geval bij het plannen van mijn reisschema van uit gegaan.
Ik vertrek op 20 juni maar Sao Paulo, waar op 23 juni de wedstrijd tegen Chili op het programma staat. Dan een binnenlandse vlucht naar Rio de Janeiro op 24 juni. Dan in de avond van 27 juni een vlucht naar Belo Horizonte waar dan de 28e de wedstrijd tegen Brazilie gespeeld wordt, dezelfde dag dan 's avonds weer terug naar Rio de Janeiro. Juist voor Belo Horizonte moest ik een extra injectie nemen tegen de gele koorts. Voor heel Brazilie wordt aangeraden te laten vaccineren tegen Hepatitus A en B, dus ook maar gedaan. Volgende week nog een laatste vaccinatie halen en dan helemaal klaar voor de reis. Afgelopen weekend alle oranje spullen verzameld die mee moeten/kunnen. Hopelijk neem ik alles mee, dat betekent in ieder geval dat de eerste 2 wedstrijden hoop geven voor de laatste beslissende wedstrijd tegen Chili....

• 12 Juni 2014 - 19:50

Han:

Even om te kijken of het werkt dit bericht.