Tweede helft - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Tweede helft - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Tweede helft

Door: Han

13 Juli 2014 | Nederland, Beuningen

Hoewel Brazilie de tweede helft war aandrong was de wedstrijd gelopen. Nederland kwam niet echt meer in de problemen en speelde de wedstrijd gecontroleerd uit. Eerlijk gezegd zakte ik even weg en heb niet eens alles meegemaakt... Dat zegt natuurlijk ook genoeg. Een vloeiende aanval was uiteindelijk genoeg voor het derde doelpunt. Had ik natuurlijk verkeerd ingeschat de wisel van van Persie: die ging natuurlijk niet door, van Gaal en van Persie moeten dadelijk samen verder bij Man.United!
Na afloop van de wedstrijd vuurwerk in Beuningen!!
De uitreiking van de medailles net na de klok van twaalf op mijn verjaardag! Welterusten! Groeten van Han

• 13 Juli 2014 - 19:00

Ariadne:

en nu de finale!!!
    We gaan weer naar hety wilhelmina plein cafe. Ben benieuwd of het vol zit?
    Germany 4, Agentina 1

Hup Duitsland, Hup!!!

en nog proficiat, Han!!!!