Salvador!!! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Salvador!!! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Salvador!!!

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

30 Juni 2014 | Brazilië, Rio de Janeiro

Om een lang verhaal kort te maken, het is gelukt! Via Tamara heb ik een ticket kunnen overkopen vaan een Mexicaan. Het blijkt een categorie 1 ticket te zijn inclusief hospitality, d.w.z. Met eten en drinken voor en na de wedstrijd, betaal je wat maar dan heb je ook wat! Ook het vliegticket is gelukt. Omdat ik niets kan uitprinten ben ik met de taxi naar het vliegveld gegaan. De vluchten die ik heb kunnen vinden zijn het uiteindelijk niet geworden. 2 x met een tusenstop in Aracaju met wachttijden. Nu 2 x rechtstreekse vluchten vanaf het internationale vliegveld voor bijna dezelfde prijs. Vlieg dan donderdagochtend 3 juli om 9:08 uur naar Salvadoe waar ik om 11:20 uur aan kom. Zaterdag d ewedstrijd en dan zondagochtend terig naar Rio waar ik om 12:30 uur aan kom. Dan staat mijn vlucht gepland om 19:50 uur naar Amsterdam. Wie weet moet/kan dat nog veranderen.

Al met al een uurtje of 5 mee bezig geweest, spanning natuurlijk of het ging lukken, eerst de Mexicaan die veel geld wilde hebben,vtegenbod doen etc. Daarbij voorbehoud maken dat ik eerst een vliegticket wilde hebben etc. Maar uiteindelijk eind goed, al goed. Nu maar weer eens een uurtje naar het strand en dan de wedstrijd vsn die Manschaft bekijken.
Groeten van een opgetogen Han, toch maar mooi naar de wedstrijd zaterdag!

  • 30 Juni 2014 - 21:16

    Ariadne:

    Man, zo beleef je nog eens wat!!!
    Dan zullen we zaterdag toch goed moeten kijken of we je zien!!!

    Ga nu even je vorige verhalen lezen!

  • 30 Juni 2014 - 21:51

    Edwin Brouwer:

    Fantastisch Han dat je er bij bent zaterdag! Ik wens je heel veel plezier en ik hoop dat je je verblijf nog wat kunt verlengen.......

    Groet,

    Edwin

  • 30 Juni 2014 - 21:54

    Veronique Verhaegen:

    Super! De aanhouder wint, veel plezier

  • 01 Juli 2014 - 09:13

    Leon:

    Nu heb ik er alle vertrouwen in!

  • 01 Juli 2014 - 09:14

    Bert Wagenaar:

    Hoi Han.
    Misschien bevalt het je straks zo goed in Brazilië
    dat je er blijft.
    Geweldig dat het is gelukt.
    Komt toch nog zo af dat jarig wordt op de terugreis 13 juli.

    Groet Bert.

  • 01 Juli 2014 - 17:29

    Hanneke:

    Wat goed dat je een ticket hebt! Hoe lang kun je nog blijven
    Ga je door tot de finale ;) ???
    Groetjes!!!!

  • 01 Juli 2014 - 21:31

    Han En Bernard Verhaegen En Van Hulst:

    Het is allemaal iets anders gelopen, maar eind goed, al goed! Zie mijn reisverslag van zodadelijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han en Bernard

Actief sinds 10 Juni 2010
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 75484

Voorgaande reizen:

20 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Brazilie 2014

11 Juni 2012 - 18 Juni 2012

Droomreis van BernardenHan

Landen bezocht: