Salvador? - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Salvador? - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Salvador?

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

30 Juni 2014 | Brazilië, Rio de Janeiro

Hoi Bernard. Mooi aertikel, dank je wel, ben ik weer op de hoogte. Heb ook al eea via nu.nl gelezen.

Heb contact gehad met Tamara die ik ontmoet heb in het vliegtuig van Amsterdam naar Sao Paulo. Zij had nl. de contactgegevens van de man die bij PWC accountants werkt en via hun sponsorschap kaarten hebben voor het Ned. Elftal. Jammer genoeg kan ze die gegevens niet meer vinden, dus die hoop gaat in rook op.
Wel heeft ze nu misschien een kaartje via een Mexicaan. Ze heeft daar nu een ontmoeting mee en laat dit zsm aan mij weten. Ik zit nu dus te wachten. Heb op mijn Ipad een vlucht gezien via via, maar betekent iig dat ik dan donderdag al naar Salvador moet en pas zondag terug kom om 18:57. Mijn vliegtuig naar Nederland vertrekt dan om 19:50, dus dat wordt krap aan, maar toch maar proberen lijkt me. En stel dat NL verder komt.... Kan ik dan aan kaarten komen dan stellen we de terugreis maar even uit. Maar niet op de feiten vooruit lopen. Wachten nu dus en dan zsm naar het vliegveld om de reis te boeken.



  • 30 Juni 2014 - 16:48

    Bert Wagenaar:

    Hoi Han,
    Niet terug komen hoor.
    Zolang je daar blijft wint Oranje.
    Het is toch niet erg om een keer je verjaardag in Brazilië te vieren.
    Geniet ervan wij houden de alles wel in de gaten in Nederland.
    Ik heb al contact met Bernard gehad en Edwin.
    Aan het einde van de week gaan we het regelen.
    Ed en ik gaan mee naar alle wedstrijden voor plaatsing Frankrijk.
    Doe de groeten aan de heer van Gaal.


    groet Bert.

  • 30 Juni 2014 - 20:17

    Han En Bernard Verhaegen En Van Hulst:

    Hoi Bert. Bedankt voor je bericht. Ik heb goed nieuws: net een ticket kunnen krijgen vor de volgende wedstrijd en een vliegticket geboekt!
    Ik hoor latervwelvwat jullie geregeld jebben mbt het EK. Dat is nog allemaal zo vermweg. Eerst dit helemaal beleven! Groeten van Han

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han en Bernard

Actief sinds 10 Juni 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 75517

Voorgaande reizen:

20 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Brazilie 2014

11 Juni 2012 - 18 Juni 2012

Droomreis van BernardenHan

Landen bezocht: