Messi begint weer te lachen - Reisverslag uit Ewijk, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Messi begint weer te lachen - Reisverslag uit Ewijk, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Messi begint weer te lachen

Door: Bernard

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

26 Juni 2014 | Nederland, Ewijk

Han, ik hoop voor je, dat je het voor elkaar krijgt, om een vliegticket te boeken naar Fortaleza.

In de eerste 2 wedstrijden van Argentinië was Messi zeer gespannen en nog niet in goede doen. Maar in de leuke, laatste groepswedstrijd tegen Nigeria liet Argentinië zien dat het wel degelijk een grote kandidaat is voor de eindzege in Brazilië. Messi had er zin in, na 3 minuten was het al raak. Op slag van rust bracht hij Argentinië met een prachtige vrije trap weer op voorsprong. Na een uurtje spelen haalde de coach Messi van het veld om hem heel te houden voor de volgende wedstrijd. Met 4 doelpunten in 3 wedstrijden is Messi zijn gewicht voorlopig in goud waard. En wat ook belangrijk is, dat hij tijdens de wedstrijd minder gespannen overkwam en af en toe weer begon te lachen.

De kranten staan vol met spotprenten van Suarez. Vandaag beslist de FIFA. Suarez, hoe dom kun je zijn of heeft hij echt een stoornis in zijn brein bij hoge stress!!! Allerlei deskundigen geven hun mening over Suarez.

Vanavond de laastse groepswedstrijden en dan zijn de 16 landen bekend.
Dan gaat de knock-outfase echt beginnen.

Groeten vanuit een zonnig Ewijk.

• 26 Juni 2014 - 14:03

APKEULEN:

Hey Hannes, ik neem aan dat je je ernstig vermaakt daar. Lijkt er op dat je moet gaan bijboeken.

• 27 Juni 2014 - 14:52

Han En Bernard Verhaegen En Van Hulst:

He michel, leuk wat van je te lezen! Ja ik vermak me hier prima, heb nog niet veel aan jullie gedacht. Doe ze de groeten daar! Bijboeken zal niet eenvoudig worden, ga nu zelfs mijn wedstrijdticket inleveren... Vliegen niet te doen...vraag me dan af hoe het met de volgende wedstrijden moet... We gaan het zien. Groeten van Han