Reisdag SP naar Rio - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Reisdag SP naar Rio - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Reisdag SP naar Rio

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

24 Juni 2014 | Brazilië, São Paulo

Ha die Bernard! Leuk dat je ook een stuk schrijft! Ga zo door! Leuk om te lezen wat de kranten er over schrijven etc. Daar krijg ik hier niet veel van mee. Kan het wel bekijken op nu.nl maar daar neem ik de tijd niet voor, druk, druk, druk...Grapje, alles heel relaxed hier, behalve dan even gisteravond. Maar door rustig te blijven en "duidelijk" aan te geven dat ik echt niet van plan ben die rekening te betalen liep het alemaal goed af.
Het is hier lekker weer, de zon schijnt. Vandaag in korte broek en Tshirt (jou tshirt van Curacao Ariadne) boodschappen gedaan. Als je hier buiten door de straat loopt (mijn straat Lex) is er alleen maar schaduw door alle hoge flatgebouwen. Zit hier lekker op het balkon in de zon, dat is wel uit te houden zo.
Jammer dat ik door de vlucht naar Rio nu de wedstrijden moet missen. Ik kan hier nog wel de eerste helft van Italie - Uruguay zien, maar dan moet ik echt naar het vliegveld. Gelukkig is hier een taxistandplaats in de straat en het regionale vliegveld is niet zover weg als het internationale vliegveld, dat een uur rijden met de taxi hier van daan ligt.

  • 24 Juni 2014 - 23:11

    Ariadne:

    Ha die Han,
    Volg je dagelijks op facebook!
    Hartstikke leuk al die foto's.
    We gaan ws zondag naar het wilhelmina plein om daar de match te kijken! zal er wel bere druk zijn.

    groetjes,
    Ariadne

  • 25 Juni 2014 - 13:52

    Han:

    Hoi Ariadne. Leul wat van je te horen/lezen! Ik zie dat jij heel wat plaatst op FB! Jij staat bij mij ruim bovenaan! Veel plezier zondag bij de wedstrijd! Heb je Tshirtbal 2x aan gehad. Moet eens kijken of ik hiervergens kan wassen! Groeten van Han

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han en Bernard

Actief sinds 10 Juni 2010
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 75510

Voorgaande reizen:

20 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Brazilie 2014

11 Juni 2012 - 18 Juni 2012

Droomreis van BernardenHan

Landen bezocht: