Gruwelijk Effectief - Reisverslag uit Ewijk, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Gruwelijk Effectief - Reisverslag uit Ewijk, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Gruwelijk Effectief

Door: Bernard

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

24 Juni 2014 | Nederland, Ewijk

Met 37% balbezit wint Nederland op de meest gruwelijke effectieve manier. Maar in dit soort toernooien telt alleen het resultaat. De aanhangers van Cruijff hebben het hier heel moeilijk mee. Maar ik vind het prachtig hoe de trainer van Gaal het voor elkaar krijgt. De spelers willen blijkbaar dit systeem, werken keihard, het systeem rendeert uitstekend. Ook een compliment aan de scheidsrechter, die uitstekend floot. ( waar vooraf door enkele experts de nodige twijfels over waren)

Onze selectie zit messcherp in het WK. Dat wijzen de cijfers ook uit.
Negen punten uit drie wedstrijden en 10 doelpunten voor en 3 tegen maken dat dit Nederlands elftal gruwelijk effectief is.

Enkele quotes vanuit de kranten:
"Gary Lineker vindt Robben tot nu toe de beste speler van de groepsfase op het WK."

Bij de Duitse media slaan de stoppen zelfs door. Iedereen is lyrisch over Robben, die achter elkaar de show speelt binnen het countervoetbal van Oranje. Maar gisteravond stonden de Duitsers ook versteld van wat Robben allemaal uitflapte na afloop van de zege op Chili. Robben riep na de succesvolle wissels van zijn trainer dat van Gaal "een gouden pik" heeft. Daar schrokken de Duitsers van. Schokkend vonden ze dat Robben dat bij de NOS riep. Vervolgens kwam de uitleg dat ze daarmee in Nederland bedoelen dat iemand heel veel geluk heeft. En in dit geval met het aanwijzen van zijn invallers Fer en Depay.

Han, ook in jouw verhaal lees ik ook dat Fuck You op verschillende manieren kan worden uitgelegd!!!!

Vanavond de kraker Italië - Uruguay met de wereldster Suarez, ontdekt door FC Groningen. Dat wordt weer genieten.

Han, ik wens je een plezierige reis naar je nieuwe adres in Rio de Janeiro.

Groeten van Bernard

• 25 Juni 2014 - 13:55

Han:

Ja, dat fuck you bleek heel wat minder romantisch dan gedacht/verwacht...