Het weer - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Het weer - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Het weer

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

22 Juni 2014 | Brazilië, São Paulo

Wat nu weer, ja nog even over het weer. Gisteren was het een bewolkte dag en volgens Daniela in wiens appartement ik verblijf was het steenkoud. Dat viel best mee, zo rond de 18 graden, de wintwr is hier gisteren begonnen! Maar vandaag is het lekker weer, een windje en volop zon! Ik zit hier op het balkon in de zon met blote buik dit verhaaltje te typen! Gaat weer helemal goed komen vandaag.

Van verschillende kanten ben Ik gewaarschuwd goed op te passen voor zakkenrolLers etc. Tot op heden valt het reuze mee, nog niets van gezien en over gehoord, de mensen die ik spreek zeggen ook nog niet te hebben gehord of meegemaakt te hebben. Maar ik neem toch het zekere voor het onzekere, heb geen portrmonnaie bij me, allen kopien van leg.bewijzen en bankpassen. Verder een band om mijn buik met daarin de telefoon (om foto's te kunnen maken ipv een camera) en geld. Die riem heb ik in mijn onderbroek, knap man die daar iets uit haalt zonder dat ik het merk,

  • 22 Juni 2014 - 18:21

    Marjon:

    Hoi Han,

    Leuk om je verhalen te lezen :-)
    Heb alleen 1 vraagje om te voorkomen dat ik in de ziekte wet kom met nek problemen, wil je je foto's goed plaatsen :-P
    Have fun man!

    gr Marjon

  • 27 Juni 2014 - 14:57

    Han En Bernard Verhaegen En Van Hulst:

    De ene keer lukt het wel, de andere keer niet, heb volgend mij nu wel een aantal foto's kunnen draaien. Succes met de arbo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han en Bernard

Actief sinds 10 Juni 2010
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 75489

Voorgaande reizen:

20 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Brazilie 2014

11 Juni 2012 - 18 Juni 2012

Droomreis van BernardenHan

Landen bezocht: