Afgang voor Oranje! - Reisverslag uit Ewijk, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Afgang voor Oranje! - Reisverslag uit Ewijk, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Afgang voor Oranje!

Door: Bernard

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

10 Juni 2012 | Nederland, Ewijk

Gisteravond heb je de nodige verwachtingen voor de wedstrijd Nederland - Denemarken. Je gaat er eigenlijk van uit, dat ze gaan winnen.
Maar helaas, het werd een grote afgang voor Nederland. Oranje miste scherpte, kreeg enorm veel kansen, maar faalde. De enige speler, die er bovenuit stak, was Wesley Sneijder. In de duitse pers wordt Arjen Robben al het "pispaaltje" genoemd. Goede motivatie dus voor de komende wedstrijd tegen Duitsland.
Minister-president Rutte gaat ook al tips geven aan de bondscoach: "Benoem keihard bij Oranje wat er fout ging!"
Ook ik krijg tips van mijn dochters.
Judith; "Jij had daar moeten zitten, dan hadden ze gewonnen.2 jaar geleden was je er ook niet bij de finale"
Manoe: "Als jij er niet bij bent, verliezen ze. Dus op naar Charkov".
Dat gaan we dus ook doen!!!

Morgenmiddag vertrekken Han en ik via Istanbul naar Charkov. Het zal wel een reis worden met verrassingen. Aangezien in ons hostel geen elektriciteit aanwezig was, worden we overgeboekt naar een hostel bij een universiteit. Ik verwacht, dat dit studentenkamers zijn. (wel een hogere categorie, van 1 naar 2 sterren!!!) We zijn benieuwd.

Het wordt tegen Duitsland, erop of eronder!!!!! Oranje heeft nu geen keus meer, ze moeten er helemaal voor gaan.

• 10 Juni 2012 - 17:46

OMA DUIF:

Alle sterkte voor de komende wedstrijd.

• 10 Juni 2012 - 17:46

OMA DUIF:

Alle sterkte voor de komende wedstrijd.