De volgende D-Day - Reisverslag uit Charkov, Oekraïne van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu De volgende D-Day - Reisverslag uit Charkov, Oekraïne van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

De volgende D-Day

Door: Bernard en Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

17 Juni 2012 | Oekraïne, Charkov

Vanavond gaat het dan echt gebeuren.
Wel hebben we door de gespeelde wedstrijden hier zeer gemengde gevoelens over. Zeker als je er nog eens bij neemt dat we naar het stadion zijn geweest waar om 7 uur getraind werd gisteren. De bud passeerde het hek, de spelers stapten uit maar ze waren nog te beroerd om de supporters te begroeten, stelletje ...

Als van Marwijk geen rigoureuze maatregelen neemt spreken we van een kansloze missie.
Maar ook de instelling in het veld zal drastisch moeten veranderen. Het risicoloze tikje terug, dat wij als bijna enige elftal nog hanteren, is niet meer aan de orde. Er zal aangevallen moeten worden en laten we daar nu net de beste spelers hebben staan.

Dadelijk gaan we de koffers wegbrengen. Eerst en stukje weer met de bus, dan de metro en daar worden we ergens opgevangen en worden onze koffers naar net vliegveld gebracht.

Dan hebben we nog een par uurtjes stuk te slaan, maar gelukkig hebben we ook nog wat grivna's, dus dat gaat wel weer goed komen.

We hebben nog afgesproken met Edwin en Bert in de Burton van het stadion een hapje te eten en een slokje te drinken.
Deze mannen rijden vanachter na de wedstrijd weer met de auto terug naar huis. Ze hopen de ongeveer 1200 km naar Warschau in de volgende avond te hebben afgelegd. Dan overnachten en de volgende avond hopelijk weer thuis.