Brads Grill zaterdag 10 juli - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Brads Grill zaterdag 10 juli - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Brads Grill zaterdag 10 juli

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

10 Juli 2010 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Krijg nou wat. Zit ik hier de foto's te bekijken op de labtop van Brad en ik denk laat ik eens even kijken of ik hier wel kan inloggen en ja hoor, hier geen enkel probleem. Dit kan de oplossing zijn om maandagavond rechtstreeks foto's te plaatsen etc als ik dan mijn eigen labtop meeneem. Maar dat duurt nog lang, wie weet wat er dan allemaal gebeurd is. Het belangrijkste hoef ik natuurlijk niets over te zeggen. Heb een lekker glas wijn voor me staan en ga dadelijk eten. Ik ben inmiddels alweer uitgenodigd om mee te gaan naar de stad, we maken het echt niet te laat, dan kun je morgen op tijd weer op. We zijn hier nu toch dus laten we er maar van blijven genieten. Wel bijzonder om hier zo even op iemand anders computer een verhaaltje weg te tikken. Had ik eerder moeten weten maar je kunt niet alles hebben. En Thom, jij hebt alweer keurig alles op de blog gezet, dus gaat perfect zo.
- vandaag was echt een dag met alleen maar regen. Net toen ik naar het restaurant liep was het voor de eerste keer droog. Het ziet er naar uit dat het morgen beter wordt met minder of misschien wel geen regen. Maar het komt toch zoals het komt we zien het wel morgenvroeg bij het opstaan.
- Als er problemen zouden opdoemen moet ik contact opnemen met mijn hotel. Ze gaan er dan al het mogelijke aan doen om me vandaar uit te helpen. Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is, maar wel fijn om te weten dat mensen proberen dingen voor je te doen als het nodig is.
- Nu ik hier zo zit begint het onrustige gevoel wel flink toe te nemen, ben benieuwd of ik kan slapen vannacht. Er zijn van die dingen die je niet zo makkelijk van je af kunt zetten. Maar misschien met een paar glazen wijn gaat dat ook weer helemaal vanzelf.
- Uit de artikelen in de krant las ik dat het dinsdag sowieso big party wordt in Nederland. Met een boottocht door de Amsterdamse grachten, allemaal om mijn verjaardag te vieren en dan ben ik er niet eens bij. Misschien komen ze me wel apart ophalen...
- Ik begrijp dat de supporters die naar Zuid Afrika zijn geweest een apart vak krijgen toegewezen om zo dicht mogelijk bij de jongens te kunnen zijn.
Ik zou zeggen Bernard neem een dagje vrij, je zou toch wat langer vrij kunnen nemen van je baas, dus doe dat maar gewoon. Marc ik neem aan dat dat geen probleem hoeft te zijn. Misschien kun je met Bernard mee om dit mee te maken.
- Bernard neem dan meteen even contact op met Jennie en Douwe, dan zien jullie elkaar alweer sneller dan verwacht. Ik zal aan jullie denken vanuit Cape Town.
- In het hotel hadden ze het er al over dat ze een taart voor me gaan bakken, in oranje natuurlijk. Ik heb gezegd dat ze geen moeite moeten doen, maar ondertussen vind ik het natuurlijk wel leuk.
- Tegen die tijd is de eigenaar van het hotel, Graham, ook weer terug van een korte vakantie naar Knysna.
Laten we hopen dat het een groot feest wordt waarbij we niet alleen mijn verjaardag te vieren hebben.
- Ik krijg een seintje dat het tijd wordt om wat te eten, dus stop ik met mijn verhaal.
- Het ga jullie allemaal goed, voor straks welterusten en morgen gezond weer op (wie zou denken dat de woorden van Sonja Barend nu nog steeds gebruikt worden..)
Groeten en liefs van Han

  • 10 Juli 2010 - 19:47

    Stijn Je Neefje:

    hé han en bernard vet man daqt jullie naar zuid-afrika zijn gegaan en ik hoop dat ik jullie nog op de tv zie

  • 11 Juli 2010 - 13:04

    Jan:

    Hoi Han,
    Leuk dat je zo lang in zuid Afrika blijft" Daar is heel NL tevreden over. Leuk om je verhalen te lezen. We rekenen er op dat je vanavond fatastisch gaat feesten.

    Veel plezier en tot ziens.

    Jan

  • 11 Juli 2010 - 15:52

    Jacob:

    Hey Han,

    Mooie verhalen. De spanning begint hier al aardig op te lopen. Hopelijk kunnen we over een paar uur een aardig feestje bouwen.

    Veel plezier daar, Jacob

  • 11 Juli 2010 - 17:55

    Thom:

    Han sms'te: Spandoek hangt links ca. 16 meter 1e ring. Succes!

  • 12 Juli 2010 - 13:59

    Service Center:

    Han,
    We weten niet waar je nu bent, maar natuurlijk morgen een fijne dag op je verjaardag en heel veel plezier.
    Dames en heer van het Service Center

  • 12 Juli 2010 - 18:26

    Veronique:

    Hallo Han,
    waar ben jij nu? De verblijfplaats van Bernard is inmiddels gelokaliseerd.Redelijke stilte op de weblog.
    Vreselijk jammer dat het Nederlandse team er niet in geslaagd is kampioen te worden.Lukt het je om met dit feit zonder al te veel problemen om te gaan?
    Morgen een fijne verjaardag op het voor jou inmiddels vertrouwde adres.
    Allerbeste wensen, Veronique en familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Droomreis van BernardenHan

EK voetbal Polen - Oekraine

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2012

Edwin en Bert

18 Juni 2012

0 punten

17 Juni 2012

Hostel

17 Juni 2012

De volgende D-Day

16 Juni 2012

Nos
Han en Bernard

Actief sinds 10 Juni 2010
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 75867

Voorgaande reizen:

20 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Brazilie 2014

11 Juni 2012 - 18 Juni 2012

Droomreis van BernardenHan

Landen bezocht: