Op zoek naar tickets - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Op zoek naar tickets - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Op zoek naar tickets

Door: bernardenhan

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

08 Juli 2010 | Zuid-Afrika, Kaapstad

07/07/2010 Op zoek naar tickets
= Gisteren al mailberichten gestuurd naar Supportersclub Oranje en KNVB om te bemiddelen voor kaartjes voor de finale in Joburg. Ook vandaag zelfde mailberichten verstuurd, maar nu tijdens de rust van de andere halve finale, nog geen reacties.
- Vanmorgen ook naar het ticketbureau geweest van de FIFA hier in Cape Town. Behalve kaartjes voor de wedstrijd om de 3e/4e plaats in P.E. geen kaartjes beschikbaar.
- Wat we er van begrijpen is dat niet eerder dan na de andere halve finale er meer duidelijkheid gaat komen over extra kaarten.
- De KNVB heeft wel al verzocht extra kaarten beschikbaar te stellen voor de Oranjesupporters. Onze mail natuurlijk duidelijk zo opgesteld dat wij hier al geruime tijd in Zuid Afrika zitten en makkelijk de kaartjes kunnen ophalen etc. maar tot nog toe zonder resultaat.
- Inmiddels andere kanalen proberen aan te boren. Vorige nacht heeft in ons hotel een bodyguard toegezegd zijn invloed uit te oefenen om finalekaartjes te regelen. Inmiddels heeft de eigenaar ook contact gezocht met de baas van de bodyguard, de C.E.O. van één van de grote banken in Zuid-Afrika, de NED Bank. We hopen natuurlijk vurig dat dit een waardevol contact kan worden.
- De eigenaar van het hotel gaat er gewoon van uit dat we de kaartjes krijgen. Hij heeft de hotelkamers voor ons vrij gehouden hoewel hij genoeg aanvragen heeft lopen.
- Planning is morgenochtend meteen naar het FIFA kantoor te gaan en daar op de stoep te gaan staan. Vanuit het hotel proberen ze de contacten warm te houden/krijgen met de CEO vd NED Bank en/of zijn bodyguard. Verder hebben we weer iemand anders gesproken vandaag die zijn familie met goede contacten in Joburg nog deze avond gaat proberen te contacten om zijn invloed aan te wenden.
- Al met al wordt het een spannende tijd, morgen om 23.55 uur staat onze normale terugvlucht gepland van Cape Town naar Amsterdam. Ruim voor die tijd moet er toch wel duidelijkheid zijn volgens Bernard. Ikzelf ben bereid wat meer risico te nemen, maar we zijn met zijn tweeen. Laten we er het beste van hopen, zoals gezegd zo’n kans krijg je misschien nooit meer.
- Gisteravond kaartjes aangeboden gekregen voor 1.000 dollar, minst goede plaatsen, hebben we toch maar afgeslagen, leken ook niet echt betrouwbare mensen.
- Een ander contact via degenen die een spandoek naast dat van de onze hadden, mensen uit Breda. Kaartje en telefoonnummer gekregen waar we zeker kaartjes kunnen krijgen. Blijkt ook wel te kloppen, kaartjes kosten echter, wel met overnachting erbij, 1.500 euro. Toch nog maar even niet.
- Voor wie nog contacten heeft laat het ons even weten. Je kunt bellen via 06-51646446 of mail verhaegen@planet.nl