Plan de campagne - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Plan de campagne - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Plan de campagne

Door: bernardenhan

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

08 Juli 2010 | Zuid-Afrika, Kaapstad

TERUGREIS……………
Bernard en Han 08/07/2010 16.00 uur.
Een paar uur voor vertrek. Het is raar om dit te moeten schrijven, maar de wegen van Bernard en Han gaan nu scheiden van elkaar.
- Bernard vliegt vanavond volgens schema om 23.55 uur terug naar het zonnige Nederland. Hij heeft de kosten/baten analyse opgemaakt. Vond de meerkosten voor de finale en het aantal dagen dat hij nog meer onderweg is te hoog en te lang. Daarnaast zijn volgens Bernard in zijn ogen alle doelen van de reis meer dan bereikt.
- Han heeft er bewust voor gekozen tot en met de finale het tournooi mee te maken. Niet voor niets elke dag champions breakfast gegeten! Het wordt wel een ingewikkelde reis. Chronologisch in willekeurige volgorde (niet dus):
+ vandaag t/m zaterdag: Cape Town, eerst Bernard wegbrengen naar het vliegveld, huurauto inleveren en terug naar de stad.
+ zondag vliegreis Cape Town – Joburg, kaart ophalen en naar stadion etc.
+ maandagochtend vliegreis Joburg – Cape Town terug (omdat er geen slaapplaatsen zijn in Joburg)
+ maandag en dinsdag Cape Town, zelfde hotel als nu
+ woensdag vliegreis Cape Town – Joburg, gevolgd door vliegreis Joburg – Dubai.
+ donderdag na 8 uur in Dubai vliegreis Dubai – Amsterdam.
Net een klein hapje gegeten, nu een lekker wijntje om alles goed af te sluiten samen. Dan laten we elkaar even voor een weekje met rust. Volgende week zondag weer een belangrijke wedstrijd voor ons op de Goffert waar we elkaar weer zien.
Niet alleen de mensen in Cape Town, maar zelfs de politie roept in het voorbijgaan Hup Holland Hup. You’re going te win the final. We hope so too.

• 08 Juli 2010 - 15:02

Leon:

Jeetje Han wat een verhaal! Je hebt er in ieder geval iets voor over. Maar ben je wel zeker van een kaart? Bernard: goede reis. Ik hoop niet dat het ongeluk brengt dat je Z.A. verlaat anders wil ik wel sponseren!

• 08 Juli 2010 - 16:33

Margreet:

Bernard: een hele goede reis terug enne..... in Nederland is de oranje koorts ook errrrrrrrrrrrrrrrug aanwezig
    Han: Geniet ervan zondag en ik hoop dat je dagelijkse champions breakfast niet voor niets is geweest!

• 08 Juli 2010 - 21:29

Hans Van Wijk....:

sjezus Bernard, je laat de finale toch niet schieten man!!!!!!!!!
    Dat wordt weer 32 jaar wachten....

na goed, goeie vlucht!

• 08 Juli 2010 - 22:55

Dina:

Wat een dilemma's.. Bernard goede reis. Het zal zondag wel even slikken zijn dat je er niet bij bent, maar je hebt al meer 'gekregen' dan verwacht. En hier in Nederland heeft het ook z'n charme. Han sterkte met zo'n programma. Gewoon maar laten gebeuren en genieten van naar wij hopen een historische gebeurtenis. Geniet van iedere minuut en alle aspecten. We lezen je verhalen met veel plezier!

• 09 Juli 2010 - 00:23

Marco:

balen voor je bernard, maar je zult 'n beslissing moeten nemen, welke dit dan ook is.
    Han ik hoop dat dromen geen bedrog zijn en dat je zondag live getuige zult zijn van de overwinning van.....

geniet ervan
    gr. inge marco

• 09 Juli 2010 - 09:49

Lyane:

Bernard welkom thuis, ook hier zul je in de oranje gekte opgaan! Een koffer vol met verhalen die je mee terug neemt. Han nog veel plezier daar, geniet er van!

• 09 Juli 2010 - 15:36

Jolien:

Thom en ik hadden, als we wat meer geld hadden gehad, je graag een ticket op je verjaardag gegeven... maar gelukkig heb je dat zelf al gedaan. Geniet er met volle teugen van, van het land, de vriendelijke mensen, het oranje, de natuur, je ontbijt, het eten, de ...... geniet van alles!
    En natuurlijk hopen we allemaal dat zondag de dag wordt dat we wereldkampioen worden en de gekte overal losbreekt!

• 09 Juli 2010 - 17:25

Bernard:

Vandaag weer veilig aangekomen in Nederland. In het vliegtuig was weinig te merken van de oranjegekte. M.i. veel reizigers op doorreis naar andere landen. Het is hier wel warm. Dadelijk de wedstrijd Uruquay-Duitsland in PE. Het geeft toch een heel apart gevoel,dat je in dit stadion "live" aanwezig geweest bent. Han, ik zie dat jezelf prima aan het vermaken bent.Net op teletekst gelezen, dat de gehele selectie topfit is en morgenavond om 18.00 uur de laatste training en persconferentie van Bert van Marwijk is.

• 10 Juli 2010 - 21:02

Hans Van Wijk: