Reisaanbiedingen - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Reisaanbiedingen - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Reisaanbiedingen

Door: bernardenhan

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

03 Juli 2010 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Zit ik even rustig de mailberichten te bekijken en zie ik een aanbieding voorbij komen van OAD om naar de halve finale te gaan kijken: vanaf 1.905 euro voor 3 dagen. Dat zet onze totale reisbedrag toch echt in een ander kader. Zijn we toch niet zo heel veel kwijt. Maar het kan nog wel wat duurder uit pakken mochten we de finale gaan halen. Eerst natuurlijk de halve finale winnen maar dan... Luxe probleem zullen we het voorlopig maar noemen.

• 04 Juli 2010 - 19:55

Joke:

Beste Han en Bernard,
    Wederom m'n complimenten voor de leuke reisverslagen en mooie foto's! Leuk dat het molentje op de foto staat. Ik vind het echt super dat jullie het zo geweldig hebben en natuurlijk helpt ons elftal daaraan mee. Gaat het spandoek dinsdag weer om het lijf? We kijken weer met ruim 11 miljoen fans uit naar dinsdag. Fijne dagen nog en natuurlijk voor dinsdag, ORANJE BOVEN!
    Veel groeten.