Na de kater... - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Na de kater... - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Na de kater...

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

11 Juli 2014 | Nederland, Heerlen

En het is alweer vrijdagavond. Na vier dagen werken lijkt het al weer of het een tijdje geleden is dat ik in Brazilie was, hoewel de herinneringen nog vers zijn.
Na de wedstrijd van afgelopen woensdagavond en -nacht was het toch moeilijk de slaap te vatten met het gevolg dat ik me de volgende ochtend dan ook verslapen had.... Dus ook nog wat langer door gewerkt die dag om toch aan de uren te komen. 's avonds dan ook aardig kapot, begon me toch op te breken al die dagen met weinig slaap. Vandaag gelukkig de laatste dag en nu weer lekker een weekje vrij met de Vierdaagse in Nijmegen in het verschiet. Niet om mee te lopen, dat heb ik jaren gedacht dat ik dat ook ooit een moet doen, maar daar ben ik inmiddels toch echt van af gestapt. Dat is toch wel heel veel lopen en misschien nog belangrijker, dan mis je een hoop van de Vierdaagsefeesten zelf!!!

Ik heb net alle reacties die ik ontvangen heb eindelijk allemaal gezien. Het waren er meer dan 1.000!!! Iedereen mijn hartelijke dank voor jullie reacties!!! Het was overweldigend. Ik heb een geweldige tijd gehad in Brazilie, een mooie combinatie van voetbal en vakantie vieren. Geweldig veel beleefd in een korte tijd. Prachtige herinneringen.

Morgen toch maar de wedstrijd kijken tegen Brazilie. Ik schat in dat ze die makkelijk moeten kunnen winnen. Het is te hopen dat ze de energie kunnen opbrengen er nog een keer een mooie vertoning van te maken, dan schat ik dat we met een nulletje of drie kunnen winnen.

En dan zondag weer tijd voor een volgende verjaardag. Voor het geld dat ik uit spaar door niet naar de finale te hoeven gaan kan ik wel een heleboel drank in slaan...

Wens jullie alvast een heel fijn weekend.
Ben er nog niet over uit wie de finale mag winnen. Ik zou willen dat het gelijk spel blijft.

Groeten van Han

  • 12 Juli 2014 - 20:10

    Bert Wagenaar:

    Hoi Han.
    Ik wens je morgen een heel pretige verjaardag en we zien elkaar
    volgende week woensdag in Beunigen tijdens de Vierdaagse.
    Bernard jij ook gefeliciteerd met Han en maak er een mooi feest van.


    groet Bert .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han en Bernard

Actief sinds 10 Juni 2010
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 75475

Voorgaande reizen:

20 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Brazilie 2014

11 Juni 2012 - 18 Juni 2012

Droomreis van BernardenHan

Landen bezocht: