Wedstrijddag!!! - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Wedstrijddag!!! - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Wedstrijddag!!!

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

05 Juli 2014 | Brazilië, Salvador

Gisteravond in het hotel ontmoette ik Auni, een van oorsprong turkse nederlander. Had bedacht ook maar eens te komen kijken. Vliegticket gekocht en hier heen grvlogen. Gedurende de dag gisteren zijn me vaker tickets aangrboden dus ze zijn er wel. Auni wil niet te veel betalen, heeft al verschillende aanbiedingen afgeslagen omdat hij de prijs te hoog vindt. Ook hier in het hotek van een paar leuke Mexicaanse vrouwen. Hij zit nu op de Fifa pagina te kijken waar steeds een paar tickets tegelijk worden aangeboden voor de normale verkoopprijzen. Je moet snel zijn, tot op heden is het hem niet gelukt.bwe hebben afgesproken samen een taxi te delen naar het Oranjeplein. Hij gaat er van uit dat daar ook tickets te krijgen moeten zijn. En anders wel bij het stadion. Ik zou nooit zo lang wachten, maar hij ziet het blijkbaar een beetje als sport. Als ik hier expres voor uit Nederland kwam dan wist ik het wel, die paar tientjes extra bovenop de gewone prijs zou mij niet meer boeien!

Vandaag iis dan de dag van de volgende wedstrijd, hoop dat ze het niet gaan onderschatten. Heb net ergens gelezen dat LoUis van Gaal Memphis Depay als linksback gaat opstellen! Waarschijnlijk om de snelle spits uit te schakelen? Nooit gewten dat hij kan verdedigen. Ik gok er op dat hij een snelle gele kaart krijgt,vwil zich (te) graag bewijzen. Dan wordt het risico erg groot en moet noodgedwongen iemand anders die rol op zich nemen. Ook weer iets voor Dirk Kuyt. Ik las al ergens dat Jasper Cillekes zijn handschoenen angstvallig bewaakt, bang zijn plaats te verliezen aan alleskunner Dirk Kuyt...

Begint nu al te kriebelen, de spanning naar de wedstrijd begint zich op te bouwen... Vsnochtend ruim op tijd wakker en niet meer in slaap kunnen komen. Vanacht nog wakker geworden door een enorme regenbui,vdit ondanks het feit dat ik met oordopjes slaap! Ook vanmorgen regent het nog een beetje , maar ik ga er van uit dat het goed gaat komen. Ruim op tijd dus voor het ontbijt. In dit zaaltje moet je ook zijn om wifi verbinding te hebben. Het was hier gisteravond echt zo'n studentikoos sfeertje! Lekker ontbijt op, paar bordjes met grsneden fruit, koffie (dit keer alleen al suiker er in, al iets beter dan gisteren), een paar glazen sap en een broodje of 5 om een goede bodem te leggen voor het Oranjefeest straks. Heb het plein al gezien, kan me niet voorstellen dat de 3.000 fans hier allemaal een plaatsje kunnen vinden. We gaan het zien.
Vanuit een nog regenachtig Salvador wens ik jullie allemaal een fantastische wedstrijd toe.

Wordt net door een Nederlander nog een ticket aangeboden aan Auni voor 700 real is omgerekend 227 euro. Auni biedt uiteindelijk 200, wordt nog niet op in gegaan. Auni verteld een verhaal op wat voor manieren het hem al eerder gelukt is tickets te krijgen vooe verschillende andere wedstrijden. En, nooit voor veel geld, je moet gewoon rustig blijven zegt hij, hoe korter voor de wedstrijd hoe lager de prijs. Ik ben benieuwd, ga dadelijk met hem mee in een taxi, wel leuk om dit te volgen...

  • 05 Juli 2014 - 15:42

    Thom:

    Mooie verhalen weer allemaal!! Geniet ervan, en voor jou ook een fantastische wedstrijd toegewenst!! :D

  • 05 Juli 2014 - 18:14

    Dina Van Doesburg:

    Leuk om je te volgen en de verhalen te lezen. En tussendoor de commentaren en cijfers van Bernard. Ook volledig in control.

    Geniet van de wedstrijd (beiden/allemaal).

  • 05 Juli 2014 - 19:04

    Bas Fidi Van Welie:

    Idd mooi verhaal Han,

    Ik hoop dat jij een leuke avond heb dan hebben wij die ook.

    Groetjes,

    Bas (oud collega)

  • 05 Juli 2014 - 20:06

    Trudie Hendriks:

    Hé Han, Leuk om jouw belevenissen te lezen. Ik wens je een mooie voetbalavond toe, hoop dat je een mooi plekje hebt in het stadion. En zwaaien als je in beeld komt!! Hopelijk mag je nog een week blijven! Groetjes, Trudie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han en Bernard

Actief sinds 10 Juni 2010
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 75505

Voorgaande reizen:

20 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Brazilie 2014

11 Juni 2012 - 18 Juni 2012

Droomreis van BernardenHan

Landen bezocht: