Zondag 15 juni, Nederland -Australie - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Zondag 15 juni, Nederland -Australie - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Zondag 15 juni, Nederland -Australie

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

15 Juni 2014 | Nederland, Beuningen

Tweede finaledag , nu voor de mannen! Hoop dat ze het goede voorbeeld van de vrouwen een goed vervolg kunnen geven. En dan wij woensdag nog een keer op het WK voetbal. Zit nu al te hinken op twee gedachten: gegokt op een tweede plaats in de poule en nu na onze eerste spainintheass wedstrijd opeens volop kansen voor de eerste plaats in de poule! Dan hoef ik niet naar Belo Horizonte voor de wedstrijd tegen Brasil! Gistermorgen wakker geworden met de gedachte het is toch wel echt gebeurd? Natuurlijk hadden we uiteindelijk wel bijna alles mee. Ook al leek het er in het begin niet op. Schneider die een opgelegde kans mist, een onterechte penalty en verschillende kansen op 2-0! En toen kwam die geweldige pass van Daley Blind die subliem werd ingekopt door Robin van Persie! En toen die tweede helft, zoals ze al uit de kleedkamers kwamen, je had het idee nu kon het wel eens gebeuren... En hoe,het had wel 8-1 kunnen worden! Geweldig! En dan alle commentaren in de buitenlandse kranten, meteen in de favorietenrol! Ok prachtig alle plaatjes en teksten op Facebook! Geweldig commentaar van Jack van Gelder, samen met de beelden gaat dat een klassieker worden!
En nu weer met beide benen op de grond,echt iets voor Nederland om te denken we zijn er al. Maar als ik alle commentaren heb gehoord hebben ze dat toch wel in de gaten... We gaan het zien. Inmiddels zijn er al verschillende onverwachte uitslagen gevallen, het lijkt wel of het alle kanten op kan gaan. Betekent wel dat de tweede wedstrijd al meteen er op of er onder betekent. Het zou wel eens een heel mooi WK kunnen worden!