Verslagen vanuit 2 verschillende locaties - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Verslagen vanuit 2 verschillende locaties - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Verslagen vanuit 2 verschillende locaties

Door: Han

27 Mei 2014 | Nederland, Heerlen

Even een korte update. Deze keer gaan Bernard en ik niet samen naar de WK. Bernard heeft er voor gekozen dit keer het WK vanuit Nederland en omgeving te bekijken. Na er even over nagedacht te hebben heb ik besloten toch te gaan... Als niemand jou verwent moet je jezelf maar verwennen... De reisverslagen komen voorlopig nog vanuit Nederland, vanaf 20 juni vertrek ik naar Brazilie. Vanuit Amsterdam via Rome (even de zegen vragen...) en dan naar Sao Paulo voor de derde groepswedstrijd tegen Chili. Voor wie daar ook heen gaat, het is niet zeker dat we elkaar tegen komen daar. Er leven maar liefst 20 miljoen mensen daar!! Op 24 juni vertrek ik met een binnenlandse vlucht naar Rio de Janeiro. Met een beetje geluk worden we tweede in de poule (jawel je moet optimistisch blijven) en dan ga ik op 28 juni naar Belo Horizonte voor de wedstrijd tegen Brazilie. Daarna terug naar Rio en volgens planning weer op maandag 7 juli terug in Amsterdam. Dan alvast oefenen voor de rondvaart en terug naar het zuiden van Nederland om een weekje te gaan werken. Daarna naar Nijmegen voor de Vierdaagse (als bezoeker, echt niet lopen!). Wordt vervolgd...