Budma = proost - Reisverslag uit Charkov, Oekraïne van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Budma = proost - Reisverslag uit Charkov, Oekraïne van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Budma = proost

Door: Bernard en Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

16 Juni 2012 | Oekraïne, Charkov

Bert liep buiten terwijl wij nog rustig iets aan het drinken waren. Net op dat moment ontmoette hij een cameraploeg van SBS 6 die hem een interview af nam. Vanavond te zien om 22:30 uur.

Net de ploeg zien aan komen op het vliegveld. De bus rijdt onderdaan tot bij het vliegtuig en staat er precies ruwen in zodat we niets kunne zien. Gelukkig hebben we dat vorzien en zijn even een andere kant op gelopen waar we wel zicht hebben op de vliegen freak waar we de mannen de trap af zien dalen.

Daarna snel terug naar de poort die al snel open gaat en dan is het in een mum van tijd bekeken. In een vloek en en zucht is het voorbij.

In ode 's zijn de pizza's en het bier gearriveerd dus moeten we het hier weer even bij laten.

Budma!