Vliegveld - Reisverslag uit Charkov, Oekraïne van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Vliegveld - Reisverslag uit Charkov, Oekraïne van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Vliegveld

Door: Bernard en Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

16 Juni 2012 | Oekraïne, Charkov

We zijn samen met Edwin en Bert aangekomen om het Nederlands elftal een hart onder de riem te steken. Bij aankomst zagen we de bussen van Nederland en Portugal gebroederlijk naast elkaar staan.
We hebben geprobeerd na te gaan of het mogelijk is met de mannen in gesprek te komen, maar het werd al snel duidelijk dat de kans daarop nihil is.
Ook de suggestie ons in de bus te laten zodat we als verstekeling mee het vliegveld op kunnen werd weggelachen. De buschauffeur vertelde dat zijn handen gebonden zijn aan het strakke protocol.
Even later kwam er een hele zwerm motorrijders aan voor de begeleiding van de twee bussen.

We kwamen in contact met twee mannen van de marechaussee die ons vertelden dat het inderdaad onmogelijk is bij aankomst van het elftal met de spelers in contact te komen. De bus rijdt naar het vliegtuig en daar komt niemand bij in de buurt.
Meer kans is er als het elftal na de wedstrijd weer terug reist dan moeten de spelers via de normale vertrekhal langs de andere reizigers. Er is dan een pad van een paar meter die je scheidt van de spelers.
Waarschijnlijk komen wij te laat op het vliegveld aan om de spelers dan te zien, wij vertrekken om 3.15 uur en gaan vanuit het stadion nar de oranjecamping van waar we met een hele groep naar het vliegveld worden gebracht.
De koffers moeten we tussen 12 en 1 uur 's middags brengen, hopelijk gaan deze dan ook mee naar het vliegveld. De communicatie hierover is nog niet optimaal, maar het komt allemaal goed.

We hebben vanmorgen even op de site van wizzair gekeken en gezien dat we voor 232 euro met zijn tweeën op en neer kunnen naar Warschau.

We gaan zo dadelijk naar buiten om te kijken of het vliegtuig al aankomt. De bussen zijn inmiddels het vliegveld terrein op gereden.

Meer nieuws morgen, gegroet maar weer.

• 16 Juni 2012 - 09:43

Dina Van Doesburg:

Waar je al niet druk mee kunt zijn;-)
    Have fun.