Uitstapje buiten Charkov - Reisverslag uit Charkov, Oekraïne van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Uitstapje buiten Charkov - Reisverslag uit Charkov, Oekraïne van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Uitstapje buiten Charkov

Door: Bernard en Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

14 Juni 2012 | Oekraïne, Charkov

Gisteren een heerlijk relaxed dagje gehad in Charkov, in afwachting van de wedstrijd. Rustig een ontbijt genomen in een soort Starbucks met lekkere koffie en een paar sandwiches en water. Op een heel grote thermometer zagen we dat het al om half elf 34 graden was, het begin van wat een heet dagje zou gaan worden...

In het grote park bij de dierentuin hebben we een paar actiefoto's laten maken met en slang om onze nek. Zo kwamen we al vroeg uit onze comfortzone.

Nu maken we ons op voor een reisje met onze oranje vrienden Edwin en Bert met hun auto naar een meertje in de buurt. Wordt het met dit weer (het is al weer 30 graden) afkoelen bij het water.
Even lekker ontspannen bij heel iets anders.
Hopelijk komen we later terug met leuke verhalen die niets met voetbal te maken hebben.
Vanmorgen in de metro heel interessant gesproken met diverse Oekraïners die ons verhalen vertellen waar we helemaal, maar dan ook hele al niets van kunnen maken. Na het noemen van de naam sjevtsjenko hebben we meteen een klik en komen er hele verhalen. Vriendelijk ja knikken is genoeg.