De dag na Nederland - Bulgarije - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu De dag na Nederland - Bulgarije - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

De dag na Nederland - Bulgarije

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

27 Mei 2012 | Nederland, Beuningen

We zeggen we al jaren: naar een wedstrijd gaan is aardig maar wat er toe doet is een leuk gezelschap, lekker eten en de wedstrijd is mooi meegenomen. Het gezelschap en het eten was dik in orde, dat hebben we zelf in de hand, maar de wedstrijd was natuurlijk niet wat we er van gehoopt en verwacht hadden... Het leek wel een potje zomeravondvoetbal. Als wij op zondagochtend op de Goffert een dergelijke prestatie zouden neerleggen komen we daar niet zo makkelijk mee weg als deze mannen...
We zijn gelukkig nog voor het eindsignaal weg gegaan zodat we niet gezien hebben dat ze in de extra tijd zelfs nog verloren hebben, niet te geloven eigenlijk. Ipv Mathijssen Vlaar er in is toch een wereld van verschil, ik kan me nog een wedstrijd herinneren tegen onze Oosterburen waar het op dezelfde manier flink mis ging. Nu maar hopen dat de blessure snel hersteld. Een mooi moment was toen Robben ging warm lopen, het leek wel of het hele stadion ook begon warm te lopen. Bij het betreden van het veld een stormachtig applaus, toch mooi om mee te maken. Toch iets anders als het fluiten in het stadion in Munchen afgelopen dinsdag.
Nu maar weer eens zien a.s. woensdag in de kuip wat de mannen er van geleerd hebben. Fijne Pinksterdagen verder.