Spanje-Portugal - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Spanje-Portugal - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Spanje-Portugal

Door: bernardenhan

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

27 Juni 2010 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Bernard en Han 27/06/2010

Han: Vanmorgen de dag goed begonnen met een stukje hardlopen. Moet ook op zondagmorgen want dat is onze normale voetbalochtend. Lekker ruim een uur hardlopen, onderweg foto’s gemaakt met mobiele telefoon, langs de spoorlijn op, af en toe van de weg af als hij stopt etc. In het begin om 8.15 uur nog niet veel op de weg te zien, maar rond 9 uur zie je de mensen de straat op komen.

Daarna een lekker ontbijt, elke keer neem ik het champions breakfast. Zou eigenlijk liever een keer iets anders nemen maar dat kan natuurlijk niet.

Sinds een paar dagen ontbijten we samen met 2 zwitserse gasten hier in het hotel. We hebben allemaal tickets voor Spanje – Portugal. Zij hadden natuurlijk gehoopt Zwitserland te zien spelen maar je kunt niet alles hebben in het leven. Wij hopen natuurlijk dat een slecht voorbeeld voor ons geen probleem hoeft te zijn en Nederland wel door gaat naar de kwartfinale.

Voor de tussenstop naar Port Elisabeth hebben we net via internet (ja, we leren het echt wel) een prachtig hotel geboekt in Knysna.

• 27 Juni 2010 - 16:07

Veronique:

Eindelijk het fameuze spandoek te zien! Leuk de extra foto's.Veel plezier en succes gewenst de komende dagen.
    Liefs ook van de huisgenoten,

Veronique

• 27 Juni 2010 - 16:29

Dina:

Hebben jullie Bernard op een krukje gezet of is hij echt gegroeid van trots dat Nederland er nog steeds in zit? Meestal staat er op foto's met Bernard achteraan alleen een aanwijspijltje waar hij stond:-) Nu komt hij er met hoed en al net bovenuit. Wie weet als Nederland het goed blijft doen dat het nog 'met kop en schouders' wordt..
    Langzaamaan verkleuren een paar mensen hier naar groen (..van afgunst over wat jullie allemaal beleven)
    Ik zie dat dit 'ontwikkelingsland' jullie goed doet:-)
    baai eh,
    Dina
    PS brand geweest in de nieuwbouwtoren RN. Maar zoals je weet: als er brand is bellen we .. niet Bernard maar de brandweer.

• 27 Juni 2010 - 18:10

Frans Cuppen:

Hallo Han, Goed te horen dat je in training blijft voor de zondagochtend. Is Bernard eigenlijk met je mee gelopen? (ik denk het niet!hij is niet zo´n loper. Veel plezier jullie in Z Afrika. Groeten Frans

• 27 Juni 2010 - 20:05

Bernadet En Thom:

Hallo daar,
    Leuke foto's! Spandoek zag er goed uit daar boven op die berg (en jullie ook ;-) ). Duitsland had vandaag weer geluk, helaas, maar dat kon de pret niet drukken want Detje vierde vandaag haar verjaardag! Heel veel plezier daar en hopen dat Nederland morgen wint!
    Groetjes, Henk, Bernadet, Yannick, Nathalie & Thom

• 27 Juni 2010 - 21:50

Bernard En Han:

Na de wedstrijd Engeland - Duitsland met de auto terug naar het hotel. De wedstrijd Argentinie - Mexico op hotelkamer gekeken met heerlijke wijn er bij. Zo hebben we de verjaardag van Bernadet in huiselijke kring gevierd. Nogmaals gefeliciteerd Bernadet en dinsdag bij de bushalte ben ik er niet, dan zijn we bij de wedstrijd Spanje - Portugal.
    Hopen dat het goed gaat aflopen morgen bij the Dutchies...

• 28 Juni 2010 - 10:47

DJ:

hee Han en Bernard, wat leuk dat we elkaar telkens weer tegenkomen! Vandaag zelfs weer eventjes in Stellenbosch! op naar PE!! tot dan!

save travel!
    x jenny