Paar uur na Nederland - Japan - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Paar uur na Nederland - Japan - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Paar uur na Nederland - Japan

Door: bernardenhan

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

19 Juni 2010 | Nederland, Beuningen

Gisteren speelden de Duitsers zoals Nederland en vandaag was het weer andersom. Net als de meeste wedstrijden in deze eerste ronde weer geen goede wedstrijd maar wel de winst.
Met een beetje geluk weten we vanavond al dat we geplaatst zijn voor de 1/8 finale.
Als Nederland eerste in de poule wordt en de 1/8 finale door komt hebben we kaartjes voor de kwartfinale in Port Elisabeth en de halve finale in Kaapstad. Dit via de Supportersclub van Oranje. Via de FIFA hebben we kaarten voor een 1/8 finalewedstrijd in Kaapstad en de kwartfinale in Port Elisabeth.

• 19 Juni 2010 - 18:10

Leonie:

Hey Han en Bernard!

Jullie zullen nu wel aan het feesten zijn, na deze 'overwinning'....
    Heel veel plezier nog daar en geniet ervan!!!
    Groeten uit Wijchen, Leonie (Rabo)

• 19 Juni 2010 - 19:13

Anja (sportschool):

En Han, nog een jurkje op de kop kunnen tikken? Ik heb nog geen foto gezien...
    Heel veel plezier op jullie reis, geniet er van!

• 19 Juni 2010 - 21:03

Han:

De Jurkjes zitten al bijna in de koffer, wordt nog een lange hete zomer daar in Afrika (even vergeten dat het daar winter wordt)

• 20 Juni 2010 - 17:52

Manoe:

Zijn jullie klaar voor de reis?
    Veel plezier!

Groetjes Manoe

• 21 Juni 2010 - 22:35

Bernard En Han:

We zijn vanmorgen van Schiphol vertrokken en zitten nu aan het bier in Zuid Afrika. Inloggen op onze eigen site is nog een probleem maar hopelijk vinden we morgen een oplossing. Toen we hier binnen kwamen viel ook al meteen de stroom uit. Geen licht maar wel draadloos internet, hoe mooi kan het leven zijn.
    We hebben 2 plantjes meegenomen, afrikaantjes, kan het toepasselijker, maar deze zijn al meteen in beslag genomen, vreemde planten komen er hier niet in. Bij de mensen zijn ze minder kritisch hebben we wel gezien. We hebben ook al kennis gemaakt met beroemdheden, zo hebben we gesproken met Foppe de Haan, maar eerlijk gezegd toch meer met zijn vrouw. We zijn uitgenodigd voor de koffie. Ze denken natuurlijk dat we niet komen maar dat doen we zeker wel (hebben we ook gezegd). Ook de trainer van NAC Breda Robert Maaskamp zat in het vliegtuig. We hebben hem nog wat tips aan de hand gedaan..
    In de businessclass troffen we nog enkele bekende Nijmeegse ondernemers. Wijntrips zjn hier erg populair, wie weet komen we ze nog ergens tegen.
    We hebben een prachtig spandoek bij ons van 5 meter lang. Foto's al gemaakt op schiphol maar helaas kunnen we ze (nog) niet plaatsen. Wordt vervolgd.
    Stopcontacten is hier ook een verhaal apart, deze hebben we nog nooit gezien, wordt ook weer een uitdaging om dit probleem te tackelen (om in termen te blijven).

• 22 Juni 2010 - 11:06

Bernard En Han:

Internetprobleem is nog niet getackled. Misschien weet iemand een oplossing? We krijgen een foutmelding als we inloggen, code 403, geen toegang etc.
    Nog even over onze aankomst in het Guesthouse:
    Ze vonden het niet verantwoord dat wij samen in een te klein bed zouden komen te liggen en kregen daarvoor in de plaats een mooie cottage met 2 aparte slaapkamers. En dat was nog niet alles.. toen we later op de avond naar bed gingen vonden we iets warms in bed, een warme kruik, had ook iets anders kunnen zijn wat ons betreft.
    Daarvoor een lekker biertje gedronken in onze eigen bar. Deze gaan we straks een beetje opfleuren met oranje etc.
    We hebben inmiddels de kaarten voor de wedstrijden opgehaald. Een prachtig systeem: je duwt de creditcard in de computer en de bestelde kaarten komen er gewoon uitrollen.
    Daarna onze huurauto opgehaald, met T(h)omTom. Meteen maar aan de linkse kant gaan rijden want dat doet iedereen hier, schakelen met links etc. het is nog wel even wennen, maar we komen er wel.
    Het is hier trouwens prachtig weer, zonnig en nu 17 graden. De man van het verhuurbureau vond het koud en gaf aan dat het snel warmer gaat worden, we hopen dat hij gelijk krijgt natuurlijk.
    We gaan dadelijk naar de stad de boel verkennen en de wedstrijd van Zuid Afrika beleven in onze oranje outfit natuurlijk.

• 22 Juni 2010 - 11:24

Bernard En Han:

Zie voor onze verslagen bij reacties datum 20/06.