Caesar Park - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Caesar Park - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Caesar Park

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

02 Juli 2014 | Brazilië, Rio de Janeiro

Gisteren 30 juni, was echt de latste dag van d eeerste heft van het jaae, inmiddels zijn we al in de twwede fase beland!
Nu wordt het dan toch eens tijd het Nederlands elftal met een bezoek te vereren. Ze hebben het al zolang gevraagd dan moet het er toch maar eens van komen. Vanaf de metro naar eindpunt General Osorio (voor de kenners linha 1) ben je op Ipanema (net iets verder dab de Copacabana), dan een stief kwartiertje lopen naar Caesar Park. Staan een paar journalisten buiten, een paar cameraploegen o.a. SporTV die hier alle wedstrijden verslaan voor de Braziliaanse tv en een stuk op 20 mensen die voor de dranghekken een beetje heen en weer lopen. Niet veel te doen dus. Even vragen dus. Alle Nederlanders zijn binnen behalve Wesley Sneijder. Hij en Arjan Robben heben een persconferentie gehad en alleen Robben is teruggekeerd. Waar is Sneijder gebleven??
Ik kom een man tegen die me vraagt of ik uit Nedeland kom, hij heeft duidelijk de oranje kleren in de gaten! Hij biedt me 2 kaarten aan vor de wedstrijd tegen Costa Rica. Omdat ik via Tamara al een kaart denk te hebben wijs ik zijn aanbod vriendelijk af. Achteraf bedenk ik me dat ik die kaarten evt. Ook goed had kunnen verkopen, maar op dat moment ben je met andere dingen bezig. Jammer, maar helaas...
De wedstrijd van Duitsland tegen Algerije komt er aan. Ik ga er van uit dat de Ollanders dat ook willen zien en ga aan de overkant van de straat bij het strand bij een strandtrntje de wedstrijd volgen. Kan het hotel van daaruit perfect in de gaten houden. Over de wedstrijd ga ik het hier verder nier hebben.
Bij de strandtent is het een vrolijke boel, ik heb een mooi plaatsje vlakbij de tv en de drankvoorziening. Ook de mensen die het strand schoon houden zitten gezellig mee te kijken. We zijn al gauw vrienden want zij zijn ook in het oranje en zijn ook voor Olanda(tot de finale dan).

Na afloo van de wedstrijd zie ik dat er een aantal auto's op de stoep van het Caesar Park staan. Daar is wat aan de hand, dus afrekenen en naar de overkant. Het duurt even maar dan is Jasper cillessen de eerste die in een auto stapt. Wel foto's gemakt, maar nier duidelijk. Ik loop naar de auto toe en spreek hem aan. Hoi Jasper, leuk je te zien, ik kom uit Nijmegen, dus speciaal jou hier te zien. Hij vindt het leuk en zegt dat hij een geweldige tijd heeft en dat het wat hem betreft nog wel een tijd door mag gaan. Desgevraagd verteld hij dat hij op stap gaat om met zijn familie te gaan eten. Ik zeg dat ik vind dat hij een paar prima wedstrijden heft gespeeld en er alle vetrouwen in heb (niets gezegd natuurlijk van dat ene slippertje). Vindt hij toch wel leuk.
Even opslaan dit stuk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han en Bernard

Actief sinds 10 Juni 2010
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 75449

Voorgaande reizen:

20 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Brazilie 2014

11 Juni 2012 - 18 Juni 2012

Droomreis van BernardenHan

Landen bezocht: