Morgen de eerste wedstrijd - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Morgen de eerste wedstrijd - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Morgen de eerste wedstrijd

Door: bernardenhan

13 Juni 2010 | Nederland, Beuningen

Han:
Net voor de wedstrijd van Duitsland gaan er allerlei gedachten door je hoofd.
Wat zou het mooi zijn als de voorspelling die ik gedaan heb zou uitkomen (0-0) maar belangrijker natuurlijk hoe onze jongens het morgen doen. Voorlopig kunnen we blijven dromen en laten we hopen dat dromen geen bedrog zijn. We krijgen er steeds meer zin in, het aftellen is begonnen.

• 17 Juni 2010 - 16:06

Ingrid Harker:

Han en Bernard,

Veel plezier tijdens jullie reis naar Zuid-Afrika. Goede reis!

• 18 Juni 2010 - 12:16

Monic:

Heel veel vakantieplezier en voetbalgenot in ZA! Laat je niet teveel afleiden door de Bavaria-babes...
    Proost op elke overwinning! Geniet ervan!