The day after - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu The day after - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

The day after

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

08 Juli 2014 | Nederland, Heerlen

Wakker geworden na een fantastische dag was het tijd om weer uit Salvador te vertrekken. Hoewel ik al had aangegeven mijn verblijf in Brazilie eventueel te willen verlengen heb ik mijn verstand de doorslag laten geven om naar Nederland terug te reizen. Een kaartje krijgen voor de wedstrijd tegen Argentinië is volgens mij zo goed als uitgesloten. Ik heb begrepen dat tijdens de laatste wedstrijd van Argentinië in Brasilia er ongeveer 100.000 Argentijnen op zoek waren naar een kaartje. Daarom heb ik besloten niet naar Sao Paulo af te reizen maar via Rio de Janeiro het vliegtuig naar Amsterdam te nemen. In Rio nog rechtstreeks vanaf het vliegveld een uurtje naar het strand geweest en weer met de metro terug naar het appartement om lekker te douchen, koffer in te pakken en weer terug naar het vliegveld.

Rond 20:00 uur vertrokken voor gelukkig een rechtstreekse vlucht naar Amsterdam van ongeveer 11 uur. Door het tijdsverschil van 5 uur kwam ik daar rond een uur of 13.00 uur aan. Nog even gezellig langs in Utrecht bij mijn dochter Jolien en haar vriend Jos om vakantieherinneringen uit te wisselen, heel gezellig. Toen met de trein verder naar het Zuiden waar ik rond de avond uiteindelijk aan kwam. Meteen wasmachine draaien, eten kopen, bellen en voor je het weet is het al weer rond middernacht. Naar bed want rond half 7 ging weer de wekker. Dit in de veronderstelling dat de wedstrijd van Brazilie tegen Duitsland weer om 17:00 zou beginnen. Maar had er even niet aan gedacht dat dit Braziliaanse tijd was. Had ik dat maar geweten, dan had ik zeker een uurtje langer in bed kunnen blijven. Al met al was het nu een korte nachtrust, zeker gelet op het feit dat ik rond 2 uur weer wakker werd door whatsapp berichten uit Brazilie!
Toch de dag goed door gekomen en nu opmaken voor de halve finale.

Gelet op het feit dat ik toch wel de finale zou willen zien die op mijn verjaardag wordt gespeeld doet het rare feit zich voor dat ik voor de eerste keer in mijn leven de kans moet gaan kiezen van onze oosterburen, dat is een gewaarwording waar ik maar moeilijk een plaats voor kan vinden. Op een of andere manier zit dat niet in mijn natuur.... Ik laat het maar over me heen komen, als dan ook Nederland nog in staat is om van Argentinië te winnen toch maar eens kijken wat tickets kosten. Ik hoor wel astronomische bedragen vallen, het moet natuurlijk niet te gek worden. Maar misschien maak ik me wel druk om niets, enerzijds omdat Nederland nog zomaar niet wint van Argentinië, anderzijds vanwege het feit dat 4 jaar vliegtickets naar Zuid Afrika ook bijna niet te regelen waren.
Eerst maar eens zien wat de uitslag vanavond wordt, dan kan ik misschien vannacht alvast over een terugkeer naar Brazilie dromen ...

Fijne wedstrijd, groeten van Han

  • 08 Juli 2014 - 21:42

    Ariadne:

    anders kom je hier maar de finale kijken!!!!
    Zit je bijna in Brazilie!!!
    Gezellig op het wilhelmina plein met de andere weet ik hoeveel Ollanders, lokalen, colombianen ed. Reuze leuk, hoor!!

  • 09 Juli 2014 - 00:21

    Han En Bernard Verhaegen En Van Hulst:

    Haha, grappig idee, maar denk het niet hoor... Veel plezier alvast voor morgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han en Bernard

Actief sinds 10 Juni 2010
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 75441

Voorgaande reizen:

20 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Brazilie 2014

11 Juni 2012 - 18 Juni 2012

Droomreis van BernardenHan

Landen bezocht: