Ollanda - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Ollanda - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Ollanda

Door: Han

07 Juli 2014 | Nederland, Roermond

Vanmiddag weer aangekomen in Ollanda! Kansen ingeschat voor het kunnen bemachtigen vaan een ticket voor de halve finale: aangezien er al 100.000 Argentijnen waren bij de wedstrijd in Brasilia schat ik de kans erg klein om aan een kaartje te komen. Daarom besloten teurg te gaan. Moet morgen trouwens ook werken! Mogelijk als de oosterburen winnen van Brazilie zijn er mogelijkheden voor een kaartje vor de finale.cdancwordt het misschiencallen moeilijker om een vliegticket te krijgen... We gaan het zien...

Vanaf Schiphol op weg naar het zuiden nog even bij Jolien en Jos langs geweest iN Utrecht om bij te kletsen, ook over hun vakantie. Gezellig elkaar weer te zien en te babblen, hoewel ik moet zeggen dat mijn stem het een beetje begeven heeft na de wedstrijd!

Daarna in de trein verwacht dat er wel een bijzondere ontmoeting in zat, maar zo was het tot op heden nog niet. F het zou het jonge stel moeten zijn geweest die samen naar de wc gingen en daar geruime tijd verbleven...

Dadelijk gauw de koffer uitpakken, wasmachine aanzetten, boodschappen doen en misschien vanavond nog een stukje schrijven over de afgelopen dagen. Maar moet natuurlijk ook gebels wordencetc. En morgenvroeg gewoon weer op. Na een vermoeidende reis veter even niEt te veel meer.
En dan wacht morgen alweer de halve finale! Ben er van overtuigd dat Brazilie het niet gaat redden zonder Neymar en Silva. Dat brengt een kaartje voor de finale weer dichterbij, hoewel wij natuurlijk nier zo maar van Argentiniecwinnen. Maar als we de missie van van Gaal goed hebben gelezen zijn we pas op de helft: 2010 rechtzetten tegen Spanje, penalties nemen, 1978 rechtzetten en 1974 idem. Who's next!
Groeten van Han vanuit een eveneens zonnig zuiden.

• 08 Juli 2014 - 09:05

Leon:

Iedere ochtend weer verheugde ik mij op jouw berichten. Het was steeds een mooie start van de dag. Jammer dat nu te missen. Blij dat je veilig terug bent.

• 08 Juli 2014 - 20:03

Han:

Hoi Leon,
    Leuk om te lezen. Vanuit het zuiden een korte reactie. Ik schrijf dadelijk nog een stukje. Uitgerekend dat het onmogelijk is een kaartje te krijgen voor de halve finale door de enorme toestroom van Argentijnen. Nu zelfs hopen dat onze oosterburen gaan winnen vanavond om kans te hebben op een finaleticket....