Gisteren 1 juli - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Gisteren 1 juli - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Gisteren 1 juli

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

03 Juli 2014 | Brazilië, Rio de Janeiro

Na de succesvolle aankoop van het ticj
Ket voor Nederland-Costa Rica ben ik naar het grootste winkelcentrum van Rio geweest, Roo Sul, echt prachtig. Waar het mij om te doen was betrof internetverbinding. Wedstrijden ook daar gezien, tussendoor Daar ook een paar verslagen kunnen maken. Wedstrijd Argentinie ga ik niets over schrijven. Nou een ding dan, Messi maakte uiteindelijk toch weer het verschil met zijn pass naar di Maria die gewoon niet meer kon missen!
Dan Belgika! Wat te denken van de gouden pik van Wilmots. Ik vond het eerst jammer dat onze kleine man Dries Mertens gewisseld werd. Maar toen Lokaku er in kwam werd Belgie nog sterker, van Lokaku ging veel dreiging uit. Belgie veel beter, de Amerikanen liepen alleen maar achter de feiten aan.
Uiteindelijk pas in de verlenging komen ze los van team USA. Eindelijk dan toch een doelpunt van ..., ben even de naam kwijt, had al verschillende kansen gehad. De eerste goal mede door toedoen van Lokaku, de tweede maakte hij dan zelf! Ik juichen, maar bijna het hele restaurant was tegen mij. Toen kwam team USA dan toch op 2-1 en met die amerikaanse onverzettelijkheid kon de wedstrijd nog kantelen. Maar Brlgika speelde het goed uit!
Ik zat aan tafel 13, de finale en mijn verjaardag zijn op de 13e juli, kan dat nog toeval zijn?

Na deze wedstrijd nog even de tweede helft van Nederland gezien. Na het doelpunt van Mexico begonnen ze op een gefeven moment toch eel goed te spelen, de Mexicanen kwamen er niet meer aan te pas. Het doelpunt was een kwestie van tijd...

In het restaurant wordt engelse jaren 80 en 90 muziel gespeeld. Valt me wel op dat bv. Ook in taxi's vaker engelse muziek op sttat. Blijft vreemd dat zo weinig Brazilianen engels kunnen spreken.

Nu 2 dagen zonder voetbal, wat nu te doen. Morgen even rustig aan en donderdag de reisdag naar Salvador, komt mooi uit zo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han en Bernard

Actief sinds 10 Juni 2010
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 75444

Voorgaande reizen:

20 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Brazilie 2014

11 Juni 2012 - 18 Juni 2012

Droomreis van BernardenHan

Landen bezocht: