VI Oranje kan Studio Brasil niet bijbenen - Reisverslag uit Ewijk, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu VI Oranje kan Studio Brasil niet bijbenen - Reisverslag uit Ewijk, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

VI Oranje kan Studio Brasil niet bijbenen

Door: Bernard

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

02 Juli 2014 | Nederland, Ewijk

Han, ik zie dat je de nodige handelingen moet doen om toch een kaart te krijgen voor de kwartfinale van Oranje. Het is een heel "geregel" in dat mooie en onverspelbare Brazilië. Leuk om de "jongens" van Oranje te zien.

Vier jaar geleden was VI Oranje het onbetwiste cijferkanon. Zij scoorden toen erg hoge cijfers. Hoe is het nu? De kijkcijfers van VI Oranje lopen fors achteruit. Volgens de kijkers is het kritische geluid de hoofdoorzaak van de terugloop van de kijkcijfers van VI Oranje. Ik kijk altijd studio Brazil omdat daar, naar mijn mening, de beste analisten zitten, zoals Ronald de Boer en Co Adriaanse. Wanneer het nederlands elftal speelt, kijken er 3 miljoen kijkers naar Studio Brazil. 1 miljoen naar VI Oranje.
VI Oranje zijn een aantal zuurpruimen bij elkaar, "niks deugt, van Gaal is altijd de gebeten hond, de wedstrijd is niet aan te zien, etc...."
Bij studio Brasil is men ook niet altijd tevreden over het getoonde spel, maar er wordt niet op de man gespeeld. Qua sfeer is studio Brasil een stuk vernieuwender, realistischer en frisser dan VI Oranje. Daarnaast zijn de presentatoren een stuk jonger en worden leuke gasten uitgenodigd.
Een lezer omschrijft het volgt: "De klaagzang van Johan Derksen klinkt inmiddels als een van zijn blueselpees: zo grijsgedraaid dat de plaat steeds blijft hangen".

De kwartfinales zijn nu bekend. Een groot aantal landen hebben "mazzel" gehad!!!! De komende dagen gaat iedereen weer voorbeschouwen etc. Blijft leuk dat voetbal en de oranjegekte erom heen.

Groeten vanuit een zonnig Ewijk.

  • 02 Juli 2014 - 12:46

    Harry:


    Hallo Nederland,

    Helemaal geweldig dat de clowns van VI Oranje de plank totaal hebben misgeslagen.
    En dat niet alleen voetbaltechnisch, maar ook nog eens Qua voetbal presentatie hebben ze aangetoond totaal incapabel te zijn. Het is ze gelukkig niet gelukt om Van Gaal, Oranje en Feyenoord van de grasmat te lullen met hun irritante gekweel. Tja Oranje heeft het moeilijk gehad en niet altijd even mooi gevoetbald maar ik ben als Nederlander dolblij met dit resultaat. Wat ik niet begrijp is dat er toch nog Mensen zijn die VI Anti Oranje boven Studio Brazil verkiezen, die Clowns zijn toch totaal anti Nederland ondanks dat zij zich VI Oranje noemen. Ik blijf gezellig naar Studio Brasil kijken om objectief commentaar te horen van echte kenners. Kom op Nederlanders juich het Nederland elftal naar de finale en laat de negatieve ballen kletsen. Deze positieve uitstraling hebben wij nodig om Nederland weer op de kaart te krijgen.


    Groeten van een oranje fan.

    Harry Rosier.




  • 03 Juli 2014 - 00:58

    Han En Bernard Verhaegen En Van Hulst:

    Hoi Bernard ! Bedankt voor je bericht. Ben blij dat die zuurpruimen, als ik het goed begrijp, het gelijk niet aan hun kant krijgen. Vond toch eerder dat ze een leuk programma hadden, maar blijkbaar is het nu omgeslagen in het negatieve. Ik heb toen ik nog in Nederland was ook allleen naar Studio Brasil gekeken.

    Leuk ook Harrie dat jij reageert. Ik kan me voorstellen wat jij bedoeld.

    Heb na 4 dagen gelukkig weer internet hier in huis, zodat ik weer een beetje bij kan lezen.
    Ga dadelijk mijn volgende verslag maken.

    Groeten van Han

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han en Bernard

Actief sinds 10 Juni 2010
Verslag gelezen: 501
Totaal aantal bezoekers 75443

Voorgaande reizen:

20 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Brazilie 2014

11 Juni 2012 - 18 Juni 2012

Droomreis van BernardenHan

Landen bezocht: