Caesar Park 2 - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Caesar Park 2 - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Caesar Park 2

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

02 Juli 2014 | Brazilië, Rio de Janeiro

Heb inmiddels blijkbaar gemist dat van Gaal op de tweede verdieping stond te kijken en dat Dick Kuijt, Robin van Persie en Jordy Klasie (?) samen zijn weg gereden, dat hoor ik van een andere toeschouwer. Ik ben wel de enige Nederlander die staat te kijken. Bijna onopgemerkt stapt Leroy Fer in een auto,vfoto gemmakt, maar mislukt.

Daarna komt Joel Veldman, die kennen ze niet, dus ik krijg de kans met hem op de foto te gaan (selfie) en een praatje te maken. Bevalt hem goed, natuurlijk jammer dat hij nog niet gespeeld heeft. Geeft aan dat ze veel vrijheid krijgen, zo mogen ze vanavond op pad en morgen geen training. Excuseert zich op een gegeven moment want zijn vriendin staat te wachten.

Dan komen en groepje van vier recht op me af naar de auto die precies voor me staat (ja, strategisch weer perfect opgesteld). Ik weet het niet zeker, Arjan Robben en Ron Vlaar ben ik zeker van, de anderen, een ook met pet, net als Robben zou Wesley Sneijder kunnen zijn (maar klopt niet als hij niet in het hotelwas eerder) en de andere mogelijk Stephan de Vrij. Hier heb ik goede foto's van. Ze zeggen tegen niemand iets en kruipen meteen in de gereed staande auto. Ik klop nog op het raam en steek mijn duim op naar Ron Vlaar die zijn duim ook tegen mij op steekt en lacht. Weg zijn ze...

Dat ik dit op mijn leeftijd nog sta te deoen gaat er door me heen. Maar ik vind het ook wel leuk moet ik eerlijk zeggen.

In de tussentijd heb ik de dikke kop van Kees Jansma ook nog gezien.
Dan is de beurt aan Patrick Kluivert. Hij staat een tijdje aan het hek met omstanders te praten, dan komt Memphis Depay er aan. Same lopen ze langs me hhen. Hoi Patrick zeg ik in het vorbij lopen. Een dikke smile en een hoi terug en weg zijn ook deze twee.

Tot slot komt Nigel de Jong in zijn eentje voorbij. Blijbaar heeft hij haast, hij loot voorbij de auto diemklaar staat en pakt een taxi diemtoevallig net op de hoek staat. Hem heb ik ook goed op de foto kunnen zetten.

Daarna even niets, het begint zachtjes te regenen, er staat geen auto's meer klaar dus ik hou het voor gezien.
En ok met dit stukje. Hoop dat er morgen iemand "thuis" is en wifi het weer doer,vdan kan ik de foto's ook plaatsen.
Groeten van Han


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han en Bernard

Actief sinds 10 Juni 2010
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 75436

Voorgaande reizen:

20 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Brazilie 2014

11 Juni 2012 - 18 Juni 2012

Droomreis van BernardenHan

Landen bezocht: