Belo Horizonte vervolg - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Belo Horizonte vervolg - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Belo Horizonte vervolg

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

29 Juni 2014 | Brazilië, Belo Horizonte

Had net een heel stuk getschreven over deze bijzondere dag maar opnieuw ging het mis en ben ik de hele tekst kwijt. Omdat het inmiddels alweer ruim 1 uur is laat ik het er even bij, vertel het verhaal wel op een later moment. Ik ben iig weer veilig terug in Rio. Morgen (vandaag eigenlijk) eerst naar de Copacabana naar het strand en dan de wedstrijd om 13:00 uur daar kijken. Als we het er zo vanaf brengen als de Brazilianen of nog beter de Colombianen zul je mij niet horen klagen. A demain. Doet me er trouwens aan denken dat ik deze dagen bijna geen Nederlands spreek en ook nauwelijks koffie heb gedronken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han en Bernard

Actief sinds 10 Juni 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 75426

Voorgaande reizen:

20 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Brazilie 2014

11 Juni 2012 - 18 Juni 2012

Droomreis van BernardenHan

Landen bezocht: