Vliegreis naar Fortaleze - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Vliegreis naar Fortaleze - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Vliegreis naar Fortaleze

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

27 Juni 2014 | Brazilië, Rio de Janeiro

Vanavond expres naar het appartment gegaan om te poberen een vlegreis te boeken naar Fortaleze. Aan Anna uitgelegd wat de bedoeling was, ja er is een printer en die doet het ook. Allerlei sites geprobeerd, maar geen vlucht gevonden voor een redelike prijs. 'S morgens vroeg de 29e een vlucht kan wel, maar dan moet je overstappen, ben je 10 uur onderweg en dus te laat voor de wedstrijd. Een dag eerder dan? Geen vlucht te krijgen. Uieindelijk de goedkoopste optie, 2 dagen eerder vertrekken en pas 2 dagen na de wedstrijd eeer terug en dan nog voor omgerekend bijna 700 euro nog zonder de kosten van overnachting. Al met al een stevige domper... Betekent dat ik morgen mijn ticket moet gaan inleveren bij de Fifa (moet uiterlijk 2 dagrn vantevoren) dan krijg ik daar mijn geld van terug. De afstand naar Fortaleze is 2.500 kilometer, ook niet iets wat je zo met de bus doet zoals Edwin voor stelde...ok via andere steden is duidelijk geen optie gelet op de prijs. Bedankt voor het meedenken maar er zit niets anders op dan de wedstrijd dan maar hier incde kroeg te gaan kijken.

Was vanmiddag trouwens okk nog een domper, dacht de wedstrijs van Belgie te kunnen zien, maar jammer genoeg werd de wedstrijd van Rusland tegen Algerije getoont. Rusland die door leekvte gaan, maar uiteindelijk was het Algerije die door gaat. Jebben de ..duitsers...weer een makkie.

Zo het is al weer twaalf uur, tijd om naar bed te gaan. Morgen gezond weer op. Groeten van Han.

• 27 Juni 2014 - 05:16

Ariadne:

Hoi Han,
    Jammer dat het niet doorgaat!!!
    En evt. volgende wedstrijden???? En tot hoe lang blijf je??? Tot het einde? als NL het zover schopt! Letterlijk!
    Kun je evt in je appartementje blijven of is het alweer geboekt?

Nou, succes met alles en ben inderdaad voorzichtig!

Groetjes,
    Ari

• 27 Juni 2014 - 12:36

Michel:

Hoi Han

Hartstikke leuk om je verslagen te volgen, het voelt dan weer een beetje alsof we nog in Brazilië zijn. Ik hoop dat je nog lang kunt blijven. Geniet van rio, het is daar veel leuker dan in sao.

Groet Michel

• 27 Juni 2014 - 14:45

Han En Bernard Verhaegen En Van Hulst:

Ariadne: Ik weet nog niet zeker tot hoe lang ik blijf maar als ik zie hoe moeilijk het is om aan kaarten en vliegtickets te komen... De planning is voorlopig vertrek op 6 juli...
    Michel: leuk om je reactie te lezen. Ik heb zelf wel een wat minder gevoel over Rio tot nu toe. In SP was iedereen enthousiast zodra ze oranje zagen, hier is dat anders. Ik zit ook niet in het mooiste stuk van Rio schat ik zo in. Vandaag wedstrijdticket inleveren.... Dan narr de Copacabana. Morgen naar Belo Horizonte vooe een nacht en de volgende dag, nog slaapplaats regelen daar.
    Groeten van Han

• 27 Juni 2014 - 20:06

Jos:

Hoi Han,
    Inderdaad leuk om allemaal te lezen. Copacabana, Ipanema en Leblon zijn de toch wel de highlights. Veel plezier en laat die leeuw maar brullen.
    Groeten,
    Jos

• 27 Juni 2014 - 22:53

Han En Bernard Verhaegen En Van Hulst:

Hoi Jos, leuk dat jie reageert. Ben vandaag op de Copacabana geweest, idd leuk. Eerst van plan ook verderop te gaan, maar bedacht ineens dat de vlucht naar Belo Horizonte vandaag al is.. Nog geprobeerd van daaruit een vlucht naar Fortaleze maar ook erg duur...
    Groeten van Han