Nederland - Chili 2-0! - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Nederland - Chili 2-0! - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Nederland - Chili 2-0!

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

24 Juni 2014 | Brazilië, São Paulo

Voor mij had het niet echt gehoeven deze overwinning. Als tweede in de poule de volgende wedstrijd in Belo Horizonte was mijn voorspelling, daar heb ik dan ook ee kaartje en vliegticket voor. Met een beetje geluk is het kaartje ook goed voor de wedstrijd in Fortaleze maar dat ga ik morgen maar eens rustig uitzoeken... Maar wat een wedstrijd, eigenlijk in tegenstelling tot de meeste wedstrijden was dit eigenlijk een saaie wedstrijd. Nederland hoefde niet zo nodig en Chili kon het niet. Wel een prachtige belevenis moet ik zeggen. Je staat toch 's morgens op met het gevoel vandaag gaat het gebeuren, dan ben ik er bij! Met trein, metro en weer een trein naar het stadion. Dan ongeveer een kilometer lopen naar het stadion. Van een Oranjemars niets meer gehoord, dus ven er maar van uit gegaan dat die niet is door gegan. Wel erg jammer want dat is altijd een enorme velevenis met zoveel mensen in een gezamenlijke stoet naar het stadion. Bij het stadion aangekomen kun je zien dat het inderdaad niet af is, komt later wel. Ik zei al eeder vor de grap jammer meneer die tribune is helaas nog niet af, maar dat viel dan toch nog mee. De trappen en zitplaatsen waren gelukkig wel klaar. Was ook net waar ik een plaats had hoog achter een van de doelen. Gelukkig zat ik aan de goede kant waar in de tweede helft de doelpunten vielen! Goude wissels van van Gaal! Zou hij er dan toch verstand van hebben? Geen goede wedstrijd al met al, geen kansen weg gegeven zal wel gezegd worden, maar echt attractief voetbal was het niet. Het is toch al erg wennen dat we vanuit de verdediging loeren op de counter... Niet echt mijn stijl van voetbal. Sommige landen zijn er "groot" mee geworden. En dan uiteindelijk de ongelooflije score van 9 uit 3, wanner hebben we dat ook alweer mee gemaakt? Na de wedstrijd bedankten de spelers het publiek, we waren ver in de minderheid tegen Chili maar stapten wel met een trots gevoel het stadion uit. Daarna weer terug naar het centrum van de stad. Het duurde nog even voor de wedstrijd van Brazilie begon dus tijd voor een biertje en wat te eten. Zie het volgende verslag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han en Bernard

Actief sinds 10 Juni 2010
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 75448

Voorgaande reizen:

20 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Brazilie 2014

11 Juni 2012 - 18 Juni 2012

Droomreis van BernardenHan

Landen bezocht: