Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Schiphol

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

20 Juni 2014 | Nederland, Amsterdam-Zuidoost

Goed aangekomen op Schiphol, maar daar ging toch heel wat aan vooraf. Gisteren de hele dsg nog gewerkt, ontzettend druk om zo veel mogelijk werk af te krijgen wat behoorlijk goed gelukt is. De pijp leeg dus eerst maar eens rustig eten en voetbal kijken. Prachtige wedstrijd Uruguay - Engeland. Dan maakt louis Suarez echt het verschil. Prachtige voorzet natuurlijk, goed weggelopen en prima kopbal. Ook Roony maakt dan zijn eerste WK doelpunt maar dan het slotakkoord van Suarez! Ondertusen de was gedaan, maar vergeten dat die spullen ook nog de droger in moeten. Toevallig zit daar dan het beddengoed bij dus verplicht wat langer opblijven.. Gelukkig in die tussentijd contact gekregen met Daniela en Juliana, de dames waar ik resp in Sao Paulo en Rio de Janeiro een kamer heb geboekt. Weet ik in ieder geval nu al hoe ik daar moet komen. Uiteindelijk ook nog wat voetbal gekeken maar daar kon ik de gedachten toch niet zo goed bijhouden. Steeds bedenken wat je allemaal moet meenemen etc. Lijstje gemaakt van dingen die ik absoluut niet mag vergeten zoals paspoort, tickets, ipad, oranje kleren e.d. Lekker geslapen en vanmorgen de kofer inpakken. Zit niet vol, hoe kan dat, begin jr toch te denken wat vergeet ik dan?? Maar goed komt natuurlijk vooral omdat ik bijna alleen maar oranje kleren heb meegenomen. Met de auto naar Beuningen, waar ik voral mijn paspoort niet mocht vergeten en daarna naar Nijmegen en met de trein naar Schiphol. Zodra ik daar ben aangekomen begint de zon weer te schijnen. Gevraagd aan d stuardessen om samen op de fotp te gan, maar dat blijkt dan weer niet te mogen. Straks bij de incheckbaloe nog maar eens proberen. Vandaag vlieg ik via Rome, de paus vroeg me nog even langs te komen, kon volgens hem geen kwaad de zegen mee te nemen naar Brasil. Nou goed, als hij dat dan wil, doe je dat gewoon. Als ik daar vanavond aankom is de wedstrijd van Italie alweer voorbij. Ben benieuwd wat ze er vandaag van haan maken. Inmiddels niet alleen Spanje maar ook Engeland naar huis...Net hier bij het KPN internet Point iemand geholpen die maar niet op het internet kon komen, dat is dan ook werkelijk de eerste keer dat ik iemand daar mee kan helpen! Jet wordt zo langzamerhand tijd om te gaan inchecken, morgen om 5:00 uur plaatselijke tijd (10:uur NL) kom ik dan aan in Sao Paulo als ales goed gaat. Vanmorgen nog contact gehad met Daniela via de app, had me niet gerealiseerd dat ik haar wel eens wakkker kon hebben gemaakt. Maar in ieder geval nu een goede afspraak gemaakt dat we elkaar daar al vroeg kunnen treffen. En dan gaat het echt beginnen, Sao Paulo een stad met 22 miljoen mensen heb ik net gelezen, de grotste stad c
Van het zuidelijk hafrond. Dan is Rio een stuk kleiner met 6,3 miljoen. Als het goed is ga ik daar Jos van Kerkhof ontmoeten waar ik een paar kermop bezoek ben geweest in Malaga. We lopen elkaar vast ergens tegen het lijf! En anders toch maar een appje sturen. Zo nog gauw iets eten en dan het vliegtuig in. Groeten van Han

  • 21 Juni 2014 - 06:35

    Marjon De Rooy:

    Goede morgen (nacht) Han,
    Hopelijk heeft de paus je goed ontvangen :-)
    Zo te lezen is het een heel avontuur om in Brasil te komen! Je komt volgens mij helemaal kapot aan (ook dankzij je beddengoed verhaal). Maar waarschijnlijk heeft Daniela een lekker bed voor je! Heel veel plezier en ben benieuwd naar het volgende verslag.
    Ik ga vandaag hopelijk genieten van War Horse in Carre, ik laat het over me heen komen hahahaha.
    Enjoy en geniet.

    gr Marjon

  • 21 Juni 2014 - 14:09

    Han:

    Hoi Marjon, bedankt voor je bericht, leuk om iets terug te horen/lezen! Ik ben net gearriveerd in Sao Paulo (zit ook paus in) en ga dadelijk een update maken, kun je daar verder lezen. Als je dit leest ben je al naar War Horse geweest, ben benieuw hoe het geweest is. Vind het eel jammer dat ik er niet bij kan zijn. Groeten van Han

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Han en Bernard

Actief sinds 10 Juni 2010
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 75439

Voorgaande reizen:

20 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Brazilie 2014

11 Juni 2012 - 18 Juni 2012

Droomreis van BernardenHan

Landen bezocht: