Nog 2/3 dagen - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Nog 2/3 dagen - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Nog 2/3 dagen

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

10 Juni 2014 | Nederland, Heerlen

Nog 2 dagen voor het begin van het WK met de wedstrijd Brazilie-Kroatie. Iedereen heeft het over Brazilie, maar volgens mij wordt het elftal van Kroatië flink onderschat. Volgens mij gaan ze samen met Brazilie mee naar de volgende ronde en zijn dus mogelijk onze volgende tegenstanders.
Nog 3 dagen voor onze eerste wedstrijd tegen Spanje. Je zou het kunnen zien als een revanchewedstrijd van 4 jaar geleden, gek genoeg zien niet veel mensen dit zo. Het blijft vooral een gevoel tussen hoop en vrees. Als we verliezen zullen veel mensen zeggen, zie je wel, ze hebben er niets te zoeken. Ik zoek het liever in het positieve, ook al verliezen we kunnen we doorgaan als we de volgende wedstrijden "gewoon" winnen. Of zoals in Oekraine nog sterker: met 1 gewonnen wedstrijd hadden we door kunnen gaan. Maar goed, we weten hoe dat is afgelopen, dus misschien hier wel iets te optimistisch.
Vanavond nog tijd maken om de WK poule in te vullen, blijft toch een heel gedoe altijd. Doe mezelf vaak de das om door bepaalde landen "uit principe" maar moeilijk wedstrijden te laten winnen en door te laten gaan naar de volgende ronde. Moet er misschien toch eens een keer aan beginnen...