Voorbereidingen - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Han en Bernard Verhaegen en van Hulst - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Han en Bernard

22 Mei 2014 | Nederland, Heerlen

Afgelopen vrijdag is de eerste oefenwedstrijd gespeeld, niet iedereen die je mag verwachten stond op het veld maar het begin is er dan toch.
Vanavond een kort verslag gezien op TV van mijn "grote favoriet" Robben. Hij is uitgerust en klaar voor de klus. Wat hij goed zei is dat het niet uit maakt wat voor systeem we spelen als de uitvoering maar goed is. Wie zou zo iets ook zeggen?? Het moet passen als een handschoen zou ik zeggen, of beter gezegd als een voetbalschoen.
We gaan het zien wat het nieuws de komende dagen is vanuit Portugal. Een leuk land om te gaan trainen, niet nadenken over de vorige tegenstander in Oekraine zou ik dan willen toevoegen.